AlieyA & Ceritera Hidup Nya

Sunday 23 October 2016

Persalinan Daerah


Persalinan daerah ialah persalinan dari seluruh daerah yg akan dipilih & peragakan oleh pengantin selepas majlis pernikahan atau pun majlis persandingan untuk bergambar sbagai kenangan,actually xpnting sgt pon persalinan daerah ni,xde pon tkpe tp yela kan..kwen kn klo ley sekali seumur hidup,so xslah rsenye nk melawa di hari bahagia kite ye dok? Kebiasaannye persalinan daerah hanya akan diperagakan oleh pengntin perempuan sahaj,al maklom la lelaki kan malas nak tukau2 baju semata mata utk bergmbar ni,tp tdak bg Encik S aku,dia sgt ske bab2 bergambau dan bertukar baju ni,dlu angan2 katanya nak jadik model...adehh :/


Antara persalinan daerah yg menjadi pilihan aku & Encik S ialah...

JAWA INDONESIA...




WAK .S DAN NYONYA ALIEYA :P
India & Cina 

FEFELING DILWALE JAP :p

NAMASTE SYUKRIYA AMAA...HAHAHA

ade pulak mlot2 puaka yg jhat sgt dok kata persalinan cina x ssuai utk Encik S aku,sptutnye Encik S yg  peragakan persalinan India & Aku Persalinan cina baru kena,jhat sngguh..hahah mentang la Encik S kite manehh.. (korg pepham sndri la yerk maneh tang mane. Haahahahah )



Dan yg pling menjadi feveret aku ialah persalinan neyh 

Tudia.... Encik S aku sakan berangan mcm dia tu Pirates of the Carribien la kononyer..hahahahhampehhh :P

PORTUGIS..

Feeling smpai terover sikitt...

Ha itulah persalinan aku,total sume 3 pasang,sbnarnyer ikotkan pakej yg aku amik dpt 2 jek persalinan daerahnyer..tp disebabkan bridal tu geng....hahahahah dia blnja extra.. Bole rujuk entri aku yg sblom ni utk tgok hasil kerja dia,aku mmg amik full pkej dgn dia,dari make up sampai la ke pelamin...

Sekian
Adios
Sayonara
Xoxo
Asslamualaikum 
 -AlieyA-





No comments:

Post a Comment