AlieyA & Ceritera Hidup Nya

Wednesday 19 October 2016

Aku & Pink

Alieya,sesiapa yg kenal dgn aku di alam nyata mmg akn knal sgt la dgn satu bendalah peberet aku ni,iaitu PiNK,PINK dan PINK😂
Hah,ni la sebahagian sudut dapur comel kecil ku,tp belum siap spenuhnya lagi..

Aku mngimpikan dapur cenonet yg kiut dan penuh dgn warna pink,hah?!  mcm bdak2? tgok mke aku ni,ade ku kesah? hahaha..

tpi.....tapi...minat aku pd pink pon ade limit tau,aku lebih suke jika warna pink tu hanya diabadikan di bahgian2 yg cuma aku jek akn selalu tgok,mcm dapur dan bilik tidur.. What? bilik tidur pon kena? maka bertabah la Encik S aku mnghadapi pink yg sgt jambu setiap hari..wink wink..

.
Sebahagian koleksi pinggan pink ku
Jam pink yg penting,utk set teco tu knpa x pink? sbb aku dpt free gift spin n win di Romantika Home Deco so tkley la nk demand lelebih kn,hrganye klo beli pon rm59.90 tau..bole than..mlangnye beberapa hari lpas da retak seribu pulak pnutupnyer..tkde rezeki :'( 
Hancur hati ku :'(

Beberapa hari selepas kejadian teco cupcake kesayangn pecah, Encik S gantikan dgn yg lebih kiut..ape tu?? :P

Taraaa....da rasmi dah smlam..yeahhhh :)

\
Gigih Encik S melayan... :P


Sampaikan dapor pon terkena tempias pink..hahahaha...cmne nk pinkkan dapor tu? sprayyy hajooo... :P

Dapur pink in progress,spt biasa Encik S yg akn jdik mngsa ku...tentiu Encik S..i biu biu biu so much..erk!
rice cooker & blender pon terjebak pink,spray hajoo jugak..tp sory da bruk skt sbb da gna bpe lme bru ingt nk snap pic..haha😂😂

Kucing aku pon terkena tempis jugak,kucing jntan pkai loceng pink hokeyh..fine mummy kata kucing ku klo dia bole berkata kata...kihkihkih...

Pink in progress..stu sudut yg blom siap spnuhnya jugak..

Sekian dulu perkongsian aku & pink ku,set jug kitty tu mana nak dpt? order online sajo pada sis Fb Kitty May klo ade yg bdekatan Kl & sri ptaling bole walk in saja kt stall tmpt dia berniaga setiap selase di pasar malam cina sri petaling,harganya pula cuma MYR 80.00 tunai.......

Xoxo,
Adios,
Sayonara.
Asslamualaikum..
 -AlieyA-



No comments:

Post a Comment